Alexandra

Alexandra

Da din aripi si gaseste

sâmbătă, 26 iunie 2010

He is the one!

Am sa fiu foarte scurta in ceea ce priveste evenimentul de ieri si parerile mele personale, ba chiar nu am sa spun nimic. Dar am sa spun in schimb ce am gasit si eu pe-aici cautand.
In semn de omagiu, cativa artisti romani au fost de acord sa cante cate o piesa a lui Michael Jackson, ca un tribut personal la adresa starului.
Vali Rupita impreuna cu prietenii sai au cantat intr-o maniera proprie o varianta "lautareasca" a piesei "You are not alone " pentru a demonstra ca muzica trece de orice bariera, indiferent de instrumentele folosite, limbaj sau popor.


Natalia Barbu s-a gandit sa interpreteze"Billie Jean" - una dintre cele mai iubite melodii ale lui Michael.


Adi Cristescu a ales sa cante o piesa foarte cunoscuta de-a lui Michael: "Human Nature".


Andra a ales sa cante, din repertoriul megastarului, melodia "You are not alone".


Francezu', de la Simplu, a pregatit o coregrafie speciala, pe melodia "Jam".

6 comentarii:

  1. Frumos, foarte frumos. Michael Jackson chiar a fost un om mare.Şi culmea, cât a fost în viaţă toţi l-au huiduit şi i-au săpat groapa. Neam de snobi ce suntem, niciodată nu apreciem ce e, CÂND e.

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-a placut tare mult cum a cantat adi cristescu piesa si andra...:-<...

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) muzica lautareasca m-a dat gata :))
    Francezu mi-a placut cum a dansat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Varianta lautareasca e belea :)) Mai ramane sa faca astia hituri de inmormantare din melodiile lui MJ, alaturi de "Daca pleci" si "Noapte de mai". Cred ca MJ ar fi foarte impresionat daca ar sti pe ce maini (voci) au intrat melodiile sale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca daca ar auzii Michael prima varianta s-ar rasuci un pic,si poate s-ar si trezi......

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) daca ar auzi prima varianta chiar ca s=ar sinucide pe bune ...

    Cea mai buna varianta este pe departe cea a Andrei.

    RăspundețiȘtergere