Alexandra

Alexandra

Da din aripi si gaseste

sâmbătă, 20 martie 2010

Moment mult asteptat


Ce bine e atunci cand il revezi dupa o saptamana intreaga in care ai asteptat cu nerabdare sarutul si imbratisarea lui...timpul a fost cel care a fost impotriva si nu le-a permis celor doi sa se vada. In acel moment corpul vorbeste pentru tine, te ghideaza. Invaluiti in dragostea ce si-o poarte si insetati de dorinta, iau drumul dormitorului, care este prietenul lor de nadejde. Fiecare parte a corpului geme de dorinta si isi doreste atingerea celuilalt. Dupa clipe mirifice petrecute impreuna, cei doi indragostiti se reintorc in sufragerie, fumeaza o tigara si se privesc neincetat. Se reintorc in dormitor pentru a sta imbratisati si pentru a se saruta neincetat pentru ca dorul a fost prea mare!

P.S. Te iubesc!

10 comentarii:

  1. Foarte frumos intr-adevar...
    Am incercat si eu asta cu petale de trandafir pe pat... (ai grija ca pateaza)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) lux atunci
    eu n-am incercat cu petale de trandafiri pe pat, doar am facut drumul din petale de trandafiri si lumanari :p, pur si simplu am cautat poze si am gasit-o peasta si mi s-a parut foarte interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lux pe naiba... am stricat lenjeria mea preferata. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. numai citind aceste 3 cuvinte.."momentul mult asteptat"iti dai seama de continuare...frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca e frumos fara nimic aranjat dinainte . cum ar fi lumanari,betisoare parfumate,trandafiri. pur si simplu m-as simtii dorita prea mult daca toate astea le-ar face el. adica ori vrea neeaparat si crede ca ma poate da pe spate,ori ma iubeste si vrea sa ma surprinda.

    >:D<

    make loveee loveeee=)):">

    RăspundețiȘtergere
  6. ti-ar sta bine si un blond mai inchis sau un roscat mai nebun.;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. deci...cand am fost mica am fost blonda blonda, parul apoi mi sa inchis si am ajuns la blond mai inchis...m-am vopsit apoi din nou blonda...si abia mai apoi am trecut la brunet
    sincer roscatul ma tenteaza,acum o sa vedem!

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos romanticutzo mica:*:*:*:*:*
    balaure...tu ne povestesti cum a fost la sibiu...tu vezi cat de frumos a redat mometul revederii iubita ta?tu?nu pomenesti nimic de asta???ahhh...barbatii astia:)):P
    pupic dulce scumpa mea:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ohoo,ce bine e când te reîntâlneşti cu persoana iubită după o perioadă mai lungă.It's luxurious,I am telling you !

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ruxandrika...balauru nu-i tocmai firea aia extra-mega romantica care sa scrie despre chestii de genu...el traieste momentu cu intensitate maxima si momentul ramane al lui, doar pentru el!

    RăspundețiȘtergere