Alexandra

Alexandra

Da din aripi si gaseste

marți, 6 octombrie 2009


Dupa ce imi fac de mancare, ma mai invart un pic prin casa, mananc si intr-un final ajung la calculator.Cautam ceva pe google, cand, ce sa vezi...intra cineva pe mine, cu un id care iti transmite un singur mesaj -cocalar- si incearca sa ma dea pe spate cu un mic compliment, gen "ce poza ai misto", nu prea is bine puse cuvintele in aceasta propozitie da nu cred ca avea rost sa ii spun ca il bagam in ceata saracu.
Exceptand faptu ca in poza nu eram doar eu, ci eram cu raluca...asta imi zice ceva de genu cum ca ii place de fata care ii aproape in poza(aia fiind ralu) si eu ii zic ca atunci ar fi mai bine sa incerce sa faca rost de id ei ca nu mai bata pe mine la cap.La care domnul foarte destept imi spune ca el in poza vede doua persoane.Nah ma mir si eu ca tot omu de constatarea sa.Intre timp nu stiu ce ma tot invart si pana la urma imi schimb poza de la avatar iar omuletul nostru ramane foarte socat si ma intreaba daca sunt eu.
Ii spun ca da sunt eu ca doar nu o fi bunica si imi mai face un compliment, dar de data asta imi spune "ca arat simpatica".Da stiu...a suna mai mult decat ampulea dar nu am spus nimic, am trecut peste ca doar nu toata lumea stie sa vorbeste corect.Binenteles se ajunge la intrebarea faimoasa "ai prieten?" si ii spun ca da am si ca sa nu o dea in balbaiala ca nu ii mai iese combinatia, ma intreaba daca nu cumva am o prietena pentru el.Cum nu fac chestii de genu ii spun scurt pe doi ca nu fac pe cupidonu,iar el imi spune ca daca il ajut sa isi gaseasca cuplul(stiu ca zambiti, eu am ras deja destul...) imi transfera si mie 10 euro ca sa nu zic ca fac acest lucru degeaba.
Incep sa rad logic si ii spun sa ma lase cu dinastea ca nu ma bag la avioane si ca daca el nu e in stare sa isi gaseasca pe cineva ii problema lui, da ca ar fi bine sa mai lase din disperare acasa ca deja ii prea mare.Dar omuletul nu se lasa si vine si cu argumentul...imi spune ca nu isi gaseste o prietena pentru ca el se afla in spania si ca el are nevoie de o romanca.Aici vroiam sa ii spui ceva din experienta unei alte persoane, plecat tot in spania,dar care a fost mai destept si nu i-a trebuit o romanca, intr-o tara straina, dar am lasat-o balta si i-am spus ca nu ma intereseaza motivele lui si ca nu o sa incerc sa ii schimb mentalitatea daca el asta vrea.
Trecem mai departe si ma intreaba daca nu vreau sa il vad ca imi pune webu.Ii zic ca nu vreau pentru ca asta nu m-ar ajuta cu nimic in viata, dar omuletul nostru nu intelege ce am vrut sa ii spun prin asta si ii mai explic inca o data foarte frumos ca nu ma ajuta cu nimic in viata daca il vad pe el la web.Spre mirarea mea intelege intr-un final ceea ce i-am spus, dar imi spune sa ma exprim mai bine.Ma enervez si ii spun ca nu e problema mea ca el ii prea prost si dintr-o fraza foarte simpla el nu intelege nimic.Imi spune ca am figuri pe cap si ca sa nu ma iau la stou cu el.Ma enervez si mai tare si ii spun ca dupa ce invata sa se exprime mai bine atunci mai vorbim.Imi spune ca el stie sa se exprime foarte bine dar ca nu intelege stilul meu de a vorbi.Incep sa rad si ii spun ca asta nu mai tine de mine si nu ii problema mea ca el nu intelege oamenii care au un vocabular un pic mai elevat.Iar explicatia lui suna cam asa "Auzi, eu te inteleg ca vorbesti asa cum vorbesti dar asta nu inseamna ca eu te inteleg la cum vorbesti tu".Da...stiu...exlicatie nu e logica, nu e coerenta si zic pe romaneste "n-are nici cur si nici cap".
Apoi imi spune "vreau sa zic ca pentru mine ca sa ma faci trebe 10 ca tine de destepti ca sa ma faca pe mine la minte".Nu are rost sa facem o analiza gramaticala a propozitiei ca nu isi are locul, asa ca il intreb frumos daca astea sunt versuri dinalea pe care le zice "salam", "ciorba" sau "parizer" in reprezentatiile lor live.Foarte stupefiat imi spune ca nu asculta manele si foarte ironica ii spun ca sper ca nu il asculta si el pe Chopin.Dupa cum ma si asteptam ma intreaba cine e acea vedeta.
N-are rost sa mai continui sa povestesc pentru ca am scos deja in evidenta destule motive care sa imi arate inca o data cat de prosti pot fi unii in ziua de azi, si culmea....ei se cred inca foarte destepti, pentru ca dupa spusele acestui omulet, "el stie tot despre viata de zi cu zi si nu are nevoie de o persoana mai desteapta, care de altfel nu exista, pentru ca el insusi este foarte destept".

Un comentariu:

  1. viata mea e manelele si bemeveurile, auzi bah fata te risti sa ii rezisti? Te incarc cu 10 ieuro de nu te vezi si ti cumpar si janta da aia Luis Button

    RăspundețiȘtergere