Alexandra

Alexandra

Da din aripi si gaseste

vineri, 16 iulie 2010

Ultimele 2 zile

Ultimele doua zile au fost de-a dreptul groaznice. Marti m-am trezit la 7 dimineata ca sa reusesc sa mananc, sa fac un dus si toate cele ca sa pot sa ma duc la scoala sa imi scot dosarul si sa fac cat mai multe inainte sa vina caldura groaznica, adica pana pe la 11 cand inca mai e suportabil pe-afara. Dar n-am reusit mare lucru marti, am stat la coada aproape o ora ca sa imi iau dosarul de la liceu si apoi inca o ora aproape la notar ca sa imi legalizez copia dupa diploma de bacalaureat si cum peste tot era plin am avut ce astepta. Am terminat cu toate pe la 11 si ceva asa ca am fugit repede cu fetele la o cafea si ceva rece sa ne mai racorim putin. Miercuri dimineata am luat-o de la capat. Aceiasi ora de trezire si fuguta spre facultate cu toate hartogariile dupa mine. A trebuit sa umblu si sa caut unde e cabinetul medical studentesc in campus pentru ca evident nu stiam si pentru ca trebuia sa imi vizeze o adeverinta de la medicul de familie pe care scria ca sunt apta pentru facultate. Am stat un pic si pe-acolo la coada, apoi am mers la secretariatu mare ca sa platim taxa de inscriere, de unde am scapat destul de repede si apoi ne-am luat o pauza bine meritata la umbra, in timp ce ne savuram tigara. Am mers apoi la secretariatul facultatii noastre, de unde ni-a trimis in ceva sala unde se verificau dosarele si trebuia completat un formular de inscriere.
Intr-un final am reusit sa termint cu toate, iar acum trebuie sa astept pana in data de 27 ca sa vad daca am intrat la fara taxa sau la cu taxa. Vorba aceea: "om trai si om vedea"!





P.S. Imaginea am primit-o azi dimineata pe mail de la un prieten si am zis ca nu o tin doar pentru mine:p

13 comentarii:

  1. asta e sistemul in care traim. de cacat, adica. si poza..e geniala:))

    te pup draguto, sa scrii mai des:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da stiu ca ai alergat mult. La ce facultate ?;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei lasa, cum vrei sa stii ca ai intrat la facultate? Sa vezi ce frumos e in timpul anului... in special in sesiuni... Astept sa ne spui unde ai intrat :*
    Poza am primit-o si eu pe mail de la o prietena; am ras 5 minute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Miss Sunshine nu prea am apucat zilele astea ca am fost tot pe drumuri, seara un pic de alergat ca trebe si apoi somn de voie...dar am sa incerc sa scriu mai des

    RăspundețiȘtergere
  5. Dudus mi-am depus dosarul la psihologie
    Dara cred ca fiecare parte a vietii are ceva frumos, doar ca sesiunile vor fi ceva mai grele, dar cand vor trece si acestea imi vor parea floare la ureche

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai vorbim atunci ;)) cand vei avea de invatat de-o sa te doara capul, iar tu sa ai chef de orice... numai de invatat nu :))
    Lasand gluma la o parte, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari scumpica mea,sunt sigura ca o sa intri acolo unde vrei,adica la buget:*:*:*Iti tin pumnii>:D<Pupici dulci:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Balaurito, am si eu o intrebare...acolo la comentarii ai tu scris "7 batai din aripioare". Vreau sa fac si eu ceva de genul, te rog scrie-mi un comment in care sa imi explici cum fac. Merci:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo. Felicitari ca ai terminat cu liceul
    Am citit ce ai scris tu si mi`am adus aminte de umblatura mea..tot asa franta eram si eu. Si acum totul e bine. Sa intri unde vrei, si la buget.
    Astept noutati din sesiune.:))
    Atunci va fi..frumos!
    felicitari inca o data

    RăspundețiȘtergere
  10. o da! bun venit in sistem! inarmeazate cu multa multa rabdare ca o sa ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei , buna. Daca nu deranjez , sunt si eu interesata de un link & banner exchange cu tine. Daca esti de acord , nu ezita sa-mi spui :)

    RăspundețiȘtergere
  12. pai...stii cum e acum mai depinde si de noroc.sper sa fie ok...si macar bine ca am scapat de bac!ne bucuram si noi de ce a mai ramas din vara...
    take care>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. O sa intri la buget, vei vedea! Facultatea o sa fie frumoasa cu stresul ei cu tot iar la final o vei privi cu nostalgie. Dar deocamdata esti la inceput de drum, iti tin pumnii, fii optimista! :)

    RăspundețiȘtergere