Alexandra

Alexandra

Da din aripi si gaseste

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Neata!

Bai...in dimineata in care as fi dormit si eu mai mult decat in restul zilelelor...pe langa faptul ca vecinu de deasupra s-a apucat de gaurit dracu stie ce( pnm mea stie ce mai are de gaurit ca asta face de cand ma stiu in fiecare sambata), a venit si mami sa nu cumva sa mai dorm ca am programare la pensat, de care am uitat complet.
Aseara cica am iesit cu fetele in oras...nimic programat...n-am fost de mult in oras...poate suna ciudat da toata agitatia aia m-a obosit asa de tare...am fost prima oara intr-un loc, unde nu am avut loc sa stam jos, da nici in picioare nu prea am avut loc...da muzica era mai mult decat foarte tare...au fost de treaba doi barbati trecuti de 50 de ani care au zic ca isi termina berea si ei pleaca...asa ca am stat sa plece ca sa putem sta si noi! Am comandat si ne-am apucat de dansat dupa care la una dintre fete le-a tunat sa schimba locatia, zis si facut. In noua locatie putin mai lejer, fara atata inghesuiala, muzica buna (la inceput) si cum nu am mai fost de mult timp acolo, ne-am asteptat sa fie la fel cum a fost acum catva timp...da fix.
Am ajuns din nou in alta parte si la ora 2 am simtit ca nu mai pot. Am luat un taxi si directia acasa. M-am schimbat in pijama si somn instantaneu.
Asa ca,nici daca as fi baut in oras nu ma simteam acum asa...
Oricum mami care a plecat la lucru deja, mi-a facut cafea...aburul care inca iese din ea imi face cu ochiul...noul pachet foarte dragut de tigari imi atrage mana inspre el...asa ca am plecat...ma duc sa imi savurez cafeaua si tigara ca sa ma pot dezmetici!
Sa aveti o zi cat mai frumoasa si un sfarsit de saptamana splendit, incununat doar de razele soarelui.
P.S. Chiar daca abia imi tin ochii deschisi...ma simt asa de bine pentru ca afara e soare...asa ca am sa ies pe balcon sa imi savurez viciile, ca razele soarelui de dimineata sa imi poata mangaia chipul!





(melodiile principale de azi noapte)

3 comentarii:

  1. Las' ca vecinul meu de deasupra are vesnic de bocanit in ceva la ore cat mai nepotrivite. De ani de zile :| Parca are atelier de cizmarie in dormitor. Da' e vecinu' meu si il ador! :>
    Week-end frumos si multa liniste!

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am fkt si eu bruneta:>.
    si tu sa ai un week superb:X. si minunat. si mi-ai fkt pofta de o cafea si de o tigare!

    >:P

    >:D<>:D< imbratsishari calde

    RăspundețiȘtergere
  3. Eşti la competenţele digitale :)) ?

    RăspundețiȘtergere