Alexandra

Alexandra

Da din aripi si gaseste

miercuri, 7 aprilie 2010

Home sweet home



Mnah si uite ca am ajuns iar acasa, dupa 5 zile in care am fost plecata din oras.
Chiar nu prea aveam chef de inca 2 zile de sarbatoare si inca 3 de pregatire, in acelasi fel pe care il stiu deja de ani buni. In care stai 3 zile inchis in casa ca sa faci curatenia de Paste si apoi sa faci mancare pentru Paste, cat mai multe feluri. Iar dupa ce pregatirile sunt gata, stai toata ziua in casa pentru ca astepti musafiri. Am vrut ca de data asta sa fie altfel putin.
Asa ca am hotarat cu Balauru sa plecam din oras, sa stam 5 zile doar noi, sa ne relaxam si sa profitam de vremea buna. Zis si facut.
Am plecat vineri de dimineata si ne-am intors aseara. A fost foarte bine. Ne-am relaxat, ne-am odihnit, mai ales Balauru care a dormit la greu. Ne-am rupt putin de restul lumii, fara prea multe telefoane si ce a fost cel mai bine, fara musafiri care vin sa te vada ca nah ii Pastele. Am profitat de vremea frumoasa si ne-am si plimbat. Am fost doar noi si de duminica am mai avut inca un prieten, un catelus care a trecut pe la noi, dar cum i-am dat de mancare, nu a mai plecat. A stat cu noi pana cand am venit acasa.
Acum suntem iar in oras. Am revenit la ale noastre, dar cu forte proaspete!

3 comentarii:

  1. un zambet de primavara te asteapta pe blogul meu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai pastele nu a fost tocmai fericit. doar ziua de dinainte de paste. at cand mi-a zis ca inca mai tine la mine. seara de paste a fost cea mai groazica. da mi se pare putin aiurea sa iti povestesc asa pe blog.
    Si nu. nu a fost doar momentu ala . momentele astea sunt din 27 martie. si inca continua aproape in fiecare zi sau seara ne vdm. nu ne-am impacat. sau cel putin nu stiu daca ne-am impacat. suntem cv de genu despartiti...dar impreuna . :) nush e un pic aiurea sa iti zic asa p blog >:D< mersi oricum de intrebare. si eu sper ca ai avut un paste cat mai fericit ;x

    RăspundețiȘtergere
  3. si din cate am citit ;x a fost un Paste minunat >:D<

    RăspundețiȘtergere