Alexandra

Alexandra

Da din aripi si gaseste

luni, 22 februarie 2010

Luni adica

Se spune ca in viata, norocul nu este intamplator si ca nu este static, deoarece il putem influenta si modifica, prin actiunile si deciziile noastre in mai mult sau mai putin, mai bun sau mai putin bun.
Cautand ce inseamna practic ziua de luni, din perspectiva norocului, in viziunea astrologilor, am gasit cate ceva: "Se spune ca daca vrei sa te apuci de ceva nou si sa iti reuseasca ceea ce ti-ai propus, prima zi a saptamanii este cea mai indicata in acest in sens. Din punct de vedere astrologic, ziua de luni se afla sub patronajul astrului selenar, ceea ce implica ideea de succes si de reusita in diverse actiuni, diferite fata de cele intreprinse pana acum. Astrologii sunt de parere ca ziua de luni este o zi a curajului, a initiativelor, a incercarilor. Daca este inceputa insa cu stangul, ziua de luni determina la randul sau o turnura negativa a evenimentelor care vor avea loc in celelalte zile ale saptamanii. Dar in ceea ce priveste norocul financiar, aceasta zi predispune la cheltuieli inutile si excese financiare."
Bun...acum am sa revin asupra acestui citat si am sa il analizez din perspectiva mea. Ei spun ca lunea este o zi mai mult decat potrivita pentru tot felul de reusite in diverse domenii. Mda, o fi valabil la altii dar la mine nu. Eu abia ma dezmeticesc lunea dimineata si in primele ore ale zilei incerc sa imi dau seama ca weekendul s-a terminat si ca o noua saptamana tocmai a inceput. Incerc sa imi reiau activitatile pe care le am si sa vad ce am de facut in restul zilelor, iar adevarata munca o incep abia de marti cand sunt deja fresh, pentru ca lunea inca sunt intr-o stare de moleseala dupa o duminica in care am stat si am vegetat.
Spre exemplu, de data aceasta, in loc sa am parte de o zi plina de reusite dupa cum spun astrologii, eu am reusit sa ma racesc. Asta da reusita.
Tot astrologii spun ca lunea este o zi a curajului si a initiativelor. Lunea nu iau niciun fel de initiativa, poate dupa ce ajung acasa de la scoala, mai dorm vreo 2 ore si marea initiativa din ziua de luni este aceea ca incep sa ma pregatesc pentru a doua zi la scoala. Mai spun si ca daca ziua de luni o incepi cu stangul, toata saptamana va merge prost. La fel se spune si despre prima zi din noul an, ca asa cum te prind ora 12, asa vei fi tot anul. O fi adevarate si astea, dar mie personal, niciodata nu mi s-a intamplat asta.
Celelalte zile ale saptamanii nu depind de starea mea si de ceea ce reusesc sa fac lunea. Pentru mine, ziua de luni reprezinta intr-adevar un nou inceput, dar ramane tot prima zi a saptamanii care vine sa sprijine sfarsitul de saptamana.

3 comentarii:

  1. Astrologii e proşti ziua de luni e ampulea ...Părerea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. achietez la parerea ta
    dar stii tu...imi trebuia un fel de introducere :p pe care mai apot sa pot sa o dezbat

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut o zi de luni bună,am mâncat 2 ''senvişuri'' la 6 a.m.,am plecat la serviciu,am prins un hoţ,am mâncat de la Fornetti,m-am topit de căldură la serviciu,am ajuns rupt acasă :)),apa n-a fost destul de caldă la duş...what a good day for science!!

    RăspundețiȘtergere