Alexandra

Alexandra

Da din aripi si gaseste

miercuri, 5 mai 2010

Buna dimineata!

In primul rand am sa spun buna dimineata!
In sfarsit ma trezesc normal, nu sunt obosita...am dormit ca un bebelus dupa iesirea din parc de aseara cu Balaurul...ma simt asa de bine ca azi nu a trebuit sa ma trezesc mai repede decat ora normala la care ma trezesc in fiecare dimineata pentru scoala...pentru ca de obicei, in loc sa ma trezesc la 6 jumate ca sa ma pregatesc pentru scoala, ma trezesc cu o ora inainte sa mai invat ce nu am terminat in ziua precendenta din cauza ca am avut prea multe de facut si nu le-am terminat...si acuma nu pot sa ma duc chiar cu mana in buzunar.
Ma intristeaza lipsa soarelui...e placut afara, e cald...dar nu imi place ca e noros. Dar oricum norii nu imi vor strica starea buna pe care o am in momentul de fata. Pot sa spun ca am chef de stat cu cartile in brate si de invatat.
Ma duc acum logic sa imi fac cafeaua si apoi am sa ies pe balcon sa-mi savurez viciile de dimineata, iar apoi, am sa imi umplu patul de foi si am sa ma pun sa invat pana pe la 11. Da stiu, enorm de mult:)) dar la 11 trebuie sa plec sa cumpar flori si apoi sa ajung la o prietena la facultate, la cursul festiv, pentru ca ea insista sa imbrace roba tocmai azi si noi trebuie sa fim acolo, alaturi de ea.






melodii aflate in playlist-ul meu de dimineata!

2 comentarii:

  1. Bravo scumpa mea,ma bucur din suflet sa te vad odihnita,optimista si cu bateriile incarcate:)Mai este f putin si trece:*:*:*te pupik dulce frumoaso micutza si mult spor:*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc...pupicei multi multi:*:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere